Účetnictví
Komplexní zpracování účetnictví
Obsahem této služby jsou při standardním rozsahu smlouvy tyto činnosti:
- sestavení účetního rozvrhu účetní jednotky
- sledování zákonných a formálních náležitostí účetních dokladů a daňových dokladů k DPH
- zaúčtování převzatých účetních dokladů
- zpracování účetního deníku, vč. poznámek a provázaností s ostatními evidencemi
- vedení hlavní knihy a knih analytických účtů
- vedení knih pohledávek a závazků
- sledování sald jednotlivých účtů a jejich průběžné inventury
- vedení evidence dlouhodobého majetku, zpracování odpisových plánů a jiné pomocné evidence
- zpracování přiznání k DPH a vedení záznamní povinnosti (u plátců DPH)
- sledování výše obratu pro účely zákona o DPH
- zpracování účetní závěrky (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, příloha)
- sledování dosažení kritérií pro povinné ověření účetní závěrky auditorem
- zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
- tisk měsíčních výsledků hospodaření dle požadavku klienta
- zpracování analýz
- tisk konečných verzí zpracovaných účetních knih
- vyhotovení účetních knih v plně elektronické podobě na CD-ROM
V případě dalšího zájmu klienta poskytuje naše kancelář také tyto služby:
- sledování výsledků dle činností, středisek a akcí
- tvorba interních směrnic účetní jednotky
- spolupráce při inventarizaci dlouhodobého majetku
- metodická účast na inventarizaci zásob
- zpracování statistických hlášení a výkazů pro ČSÚ
- zpracování cash flow a dalších ekonomických výkazů
- doporučení a zavedení vhodného ekonomického software
- pravidelné předávání dokladů v místě podnikání klienta
- zpracování knihy jízd s návazností na doklady
Klient provádí vedení každodenních operativních evidencí, zejména pokladní knihy, vystavování výdajových a příjmových pokladních dokladů, vystavování odběratelských faktur a případně vedení evidence skladových zásob.